Årsmöte och blot 2015.

Härmed inbjuds du som föreningsmedlem till Teaterföreningen Arnljotspelens årsmöte och blot!

Lördagen 24 oktober 2015 kl 14.30. På Stocke Titt, Frösön.

Anmälan: Du anmäler Dig genom att skicka in anmälningsavgiften till föreningens plusgirokonto 50 30 51 – 5. Anmälan skall vara föreningen tillhanda senast söndag 18 oktober 2015. Glöm inte att ange vem/vilka anmälningen avser.

Kostnad:
Aktiv medlem: 100kr.
Stödmedlem: 275 kr
Medföljande gäster: 275 kr.
Hedersmedlemmar: Bjuds på festligheterna.

Heders-anmälan sker direkt till ordförande Linda Åkergren via telefon 070-312 85 99, alt. e-post: ordf@arnljot.se

Meny:
Varmrökt lax med hjortronsalsa potatisgratäng Sallad, Bröd Måltidsdryck Kaffe Övrig dryck kan köpas till självkostnadspris på plats.

Meddela vid anmälan om matallergi eller annan specialkost.

Bra att veta inför årsmötet 2015.

• Motioner (förslag från föreningsmedlem) skall vara inne till ordförande senast 10 oktober 2015!)
    Vi återupptar den fina traditionen med årsmöteslotteri! Medtag vinster (i form av saker du inte behöver/vill ha, prylar som ligger och skräpar, tjänster du kan utföra, något ät- eller drickbart, böcker, mm…) så lägger vi dem på ett vinstbord. Lotter säljs under kvällen och vinnare drages under middagen. Förtjänsten av försäljningen går till föreningen.
  • Vi kommer inte ha något band som spelar, föreningen står själva för underhållningen. Uppträdanden, tal och spex uppmuntras! Anmäl detta till Linda Åkergren innan eller under kvällen.
  • Årsmöten brukar ta mellan två-tre timmar. Att komma på fastande mage rekommenderas inte. Middagen beräknas serveras kl 18.00, då årsmötet är genomfört.
  • Bussar till och från Årsmötet (i urval).
    Till Stocke Titt: Buss 3 avgår från Östersund centrum mot Frösön kl 13.40, är vid Stocke Titt ca 14.00.
    Från Stocke Titt: Buss 4 passerar Stocke Titt mot Östersund kl 22.15. Nattbuss går från Frösö Kyrka mot Östersund kl 23.50, kl 01.05 och kl 01.55.

Ladda ned:
Inbjudan till Årsmöte 2015.pdf